Monday, March 7, 2011

Khurafat


Salam untuk semua..

Ketika entry ni ditulis, saya dalam mood gelisah.. Huhuhu :D Gara-gara menonton filem Khurafat.. Seriously filem tu secara tak langsung telah menyentuh hati saya.. Secara am nya bukannya seram tetapi saya rasa sejalur rasa bersalah yang indah jauh dalam lubuk hati saya..

Buatkan saya terfikir, cukup ke amalan saya kalau saya ditakdirkan mati secara tiba-tiba macam Syamsul Yusuf dalam cerita tu.. Macam mana keadaan orang kesayangan saya bila saya tinggalkan dunia ni, adakah mereka akan terus mengingati saya? Ditambah pula, sejak bekerja di sini, setiap minggu ada sahaja berita kematian yang saya dengar..

Sungguh!! Saya belum bersedia menghadapi mati.. Saya tahu amalan cuma sekadar selembaran cuma, atau mungkin tak sampai separuh muka pun.. Menangis lah saya di dalam kubur nanti.. Ermmm!! Moga ada doa anak solleh untuk saya, dan moga-moga nyawa saya ditarik di saat saya sudah bersedia..

Doakan saya.. :'(
Share:

0 comments: