Monday, March 21, 2011

Adik Abang, Baby.. :)

Salam!

Am I ready for a new kids? Ermm truthfully not 100 % ready, tapi dah mula terasa kasihan Naveed, bila malam je cakap, "Gud Nite Papa, Gud Nite Mama, Gud Nite Adik, Gud Nite Baby.." First time dia bercakap macam tu, kami suami isteri nak ternganga pun ada.. Pastu En. Hubby pun tanya, "Siapa adik abang?" Naveed punya jawapan senang dan ringkas, "Adik abang, baby.." Huhuhu..

Entah la, nak dikatakan Naveed sangat lasak, tidak juga tapi mungkin sebab proses pembesaran dan pembelajaran kanak-kanak memerlukan kesabaran yang amat tinggi dari ibu bapa dan saya bukanlah dari kalangan orang yang sangat lembut dan penyabar. Tapi saya juga adalah orang yang sangat-sangat mahukan yang terbaik untuk anak saya. Jadi saya tak nak kalau saya mempunyai anak ke 2, kasih sayang saya berkurangan untuk Naveed. Dan boleh kah saya membahagikan kasih sayang itu sama rata antara mereka?

Harapan saya biarlah masa yang tentukan.. Tapi seboleh nya saya mahu bersalin bulan Jun juga.. :)
Share:

0 comments: