Saturday, March 19, 2011

Hospital Kerajaan VS. Hospital Swasta

Salam to all..

Macam-macam yang saya dengar tentang hospital swasta dan hospital kerajaan, lebih-lebih lagi dalam situasi 'bersalin'.. :)

Bagi saya senang je, semua nya ada pro n con.. Untuk bakal-bakal ibu, listkan pro n con untuk kedua-dua pilihan.. Saya sangat senang dengan pilihan saya dan alhamdulillah ianya dipermudahkan.. Seperti saya dan En. Hubby dulu sewaktu memilih hospital untuk bersalin, kami memang mahu menggunakan khidmat hospital swasta kerana kami mahukan doktor perempuan sebagai penyambut bayi saya.

Isteri kepada kawan En. Hubby bersalin dua bulan awal dari saya, dan dia perkenalkan Hospital Ampang kepada kami. Dan saya amat berterima kasih kepada Puan Hidanah, kerana dia saya dapat pengalaman bersalin di hospital kerajaan. Dengan bayaran yang murah dan kemudahan yang serba lengkap, ditambah pula dengan layan kakitangan hospital yang baik, makanya saya berikan markah 100%.

Dan yang akan datang? Belum tahu lagi masih dalam perbincangan.. :)
Share:

0 comments: