Thursday, March 3, 2011

Lost Word, Tambun

Salam..

Seperti yang saya janjikan saya upload juga gambar Family Vacation ke Lost World, Tambun.. Kami bertolak malam hari Jumaat 29 Jan, sampai di Ipoh lebih kurang jam 2pagi dan terus check-in di Homestay.. Ngantok dan penat kami terus tido.. Dalam jam 10pagi kami keluar dari Homestay, dan perjalanan lebih kurang 20 minit sudah sampai di Lost World..

Macam kebiasaan nya, saya mengajak En. Hubby makan breakfast dulu sebelum kami masuk ke dalam.. Secara totalnya saya boleh katakan yang kami sangat seronok.. Dan Naveed la yang paling seronok antara kami.. Heheh.. Layan kan je la gambar di bawah ye..

Tapi agak sedih kerana bateri camera habis.. Hahaha~!! Dah tau nak pergi bercuti boleh pula kami terlupa nak charge kan bateri camera.. Huhuhu~!! Dan paling best lagi, En. Hubby punya handphone dan saya juga kehabisan bateri.. Hahahahahahhahahaha :))

Dan cuma gambar di kolam saya kami tak ada, sebab tak ada siapa yang nak ambil gambar kami.. :)

Naveed 'n' Papa di Petting Zoo

Saya yang cuba untuk menggedik.. Hahah~!!

Sebenarnya ada banyak ikan dalam ni, tapi tak tahu kemana pergi ikan dalam gambar ni.. :)

Ni ayam~!

Air terjun kecil yang comel..

Encek Kura-Kura... :)

Si Comel + Si Manja

Cubaan untuk menggedik lagi.. Hahahah :)

Comel tak? :P

Kura-kura yang sangat besar..

Ermm... Saya pun tak sure ape ni.. Hahaha

Tengok speck Si Comel nie..

Dalam perjalanan pergi..

Saya yang Gorgeous.. :P

Naveed mengantuk..

Mata pun tak larat nak buka..

Silau flash camera..

:)

Insha Allah di kesempatan lain kami nak menjelajah Malaysia ni dengan jayanya.. Heheh :)
Share:

0 comments: