Tuesday, April 12, 2011

Terima Kasih Chinta :)

Salam!

Semalam balik je rumah saya tengok motosikal kapcai En. Suami sudah ada di rumah! Hehe.. Dalam hati saya dah terdetik, 'Eh cuti ke arini? Awalnya balik.. ' Bila saya park kan kereta di porch, En. Kecik sudah ready menunggu kepulangan saya..

Saya turun kereta, tanya pada En. Kecik tu, 'Pergi rumah ummi tak?' En. Kecik tu jawab, 'Abang tak nak pergi rumah ummi.." Masuk je rumah En. Hubby sedang mengemop lantai.. Eh eh, rajin nye.. Dalam hati je la cakap.. Hehe.. Pastu saya ke dapur untuk keluarkan lauk basah untuk memasak.. Oh sekali je rupa-rupanya dah siap masak!

Saya senyum je. Terima kasih ye sayang, tolong saya.. :) Lauk sambal udang kegemaran saya pulak tu.. I love you more la yang..

Dan apa yang saya buat untuk balas? Tertidur sampai pukul 11 malam.. Huh~!! Hampeh sunggoh.. En. Hubby kejutkan saya untuk pergi kedai perabot tukarkan towel rack untuk bilik Naveed pun saya tak bangun, penyudahnya dia bawak En. Kecik pergi..

P/S : Thanks for everything ye sayang. Kemas rumah + Basuh baju + Mop lantai + Masak best.. Semua la~!! Sorry sebab tak temankan awak semalam. Saya mengantok betul~!! :P
Share:

0 comments: