About Me

My photo
Daughter, Sister, Wife, Mother

Friday, April 8, 2011

Bila Rindu Itu Datang..

Salam!

Dearie.. Pernah tak tetibe je korang rasa rindu, tak kira lah pada sesiapa pun, dan yang aneh nya kadang-kadang rindu tu datang bertandang pada orang yang tak sepatutnya.. Scary? Hahaha.. Just meluahkan perasaan untuk seorang kawan. Saya pun dah tak tahu nak nasihatkan dia macam mana lagi, saya cuma bercakap sebagai seorang kawan, dia sudah berpunya dan si dia yang dia rindui itu pun sudah berpunya..

Jadi, ayat terakhir saya katakan pada dia, "Tepuk dada, tanyalah iman.." :)

No comments: