About Me

My photo
Daughter, Sister, Wife, Mother

Wednesday, October 20, 2010

Perkhabaran Duka..

Salam untuk semua...

Dalam keadaan saya yang tengah tak stabil, saya terima satu lagi berita yang saya tak suka nak dengar.. Huh~!!!!!!!! Saya rasa sangat serba salah..

Angah talifon maghrib tadi, dia cakap ABBI EXCIDENT. Saya terus tergamam tak tercakap apa-apa. Sampai angah cakap, 'along ok tak?' Allah... Dalam fikiran saya macam-macam benda dah terbayang.. Saya dah membayangkan yang tidak-tidak.. Orang yang jatuh dalam bilik air pun boleh meninggal, apa lagi yang excident di atas jalan raya.

Masa angah talifon tadi, dia cakap dia sendiri belum tengok macam mana keadaan abbi. Sebab masih dalam bilik X-Ray.. Allah.. Saya dah sangat-sangat takut.. Jangan ambil nyawanya lagi Allah, belum puas aku menyayangi nya, aku masih belum berbakti pada umur hidupnya.. Allah..

Malam, ummi talifon cakap, tak payah la balik sebab abbi ok je. Dalam ok je tu, abbi patah tulang rusuk 5.. ALLAH.. ALLAH.. ALLAH.. Saya tak terdiam tak berdaya nak bercakap lagi. Kata Ummi, abbi cuma excident sorang, masa lalu bumper, dia langgar lubang sikit, lepas tu dia pitam mata dan terus tak ingat apa-apa, yang dia sedar lepas tu dia dah di hospital..

Erm... Semoga cepat sehat abbi.. Jangan mengalah abbi.. Along sayang abbi.. :(

No comments: