Tuesday, October 5, 2010

Duit Terbang Melayang~!!!

Salam untuk semua...

Ahaa bila baca entry terbaru ni mesti ada yang rasa pelik kan? Tapi itulah yang terjadi pada saya minggu lepas.. Waktu tu saya memandu pulang dari tempat kerja, sebuah motosikal yang ditunggang laju memintas kenderaan saya. Terkejut sungguh rasanya!! Tapi apa yang lebih memeranjatkan lagi bila ada duit yang berterbangan mengiringi motosikal tu memintas saya.. Pada mulanya saya ingatkan ianya hanyalah sekadar kertas-kertas tapi bila ada sekeping dua yang melayang dan mendarat pada cermin kereta, barulah saya sedar yang ianya adalah duit dan budak yang menunggang motosikal tu, cepat-cepat memberhentikan motosikalnya.

Duit tu bukan dalam kuantiti yang sedikit tapi amat banyak, saya rasakan macam dalam movie pulak.. Oh ye! Sebenarnya saya rasa takut sesangat... Hahaha.. Ye la tak pernah seumur hidup saya nampak duit berterbangan banyak macam tu..

Kalau kamu jadi saya, apa yang kamu akan lakukan? :)
Share:

0 comments: