Monday, October 4, 2010

Untuk Ahmad Naveed Ali Danial...

Anak mama sayang,
Andai saja Naveed tau kasih sayang mama tak pernah berbelah bagi pada sayang,
Andai saja Naveed faham yang Naveed adalah segala-galanya untuk mama,
Andai saja Naveed mengerti segala yang mama lakukan hanya yang terbaik untuk Naveed..

Anak mama sayang,
Mama tak mampu berikan Naveed kemewahan yang cukup sekadar disebut akan terlaksana,
Tapi apa yang mama mampu berikan Naveed sepenuh kasih sayang..


P/S: Antara sebab kenapa saya menjarakkan kehamilan kerana takut kasih sayang saya pada Naveed akan berkurangan. Saya tak mahu Naveed menjadi matang kerana dia seorang abang. Saya masih mahu dia menjadi adik. Saya masih mahu dia menjadi baby. Bila orang sudah mula bertanya-tanya bila nak tambah anak, saya hanya :) Hanya DIA saja yang tahu betapa mama takut mama akan terkurang melayani dan menyayangi Naveed bila Naveed ada adik nanti..
Share:

0 comments: