About Me

My photo
Daughter, Sister, Wife, Mother

Friday, October 15, 2010

Bila Nak Tambah Anak?

Salam..

Hurm, orang Melayu nie kadang-kadang memang menguji kesabaran.. Bila belum kahwin, sebok tanya, Bila nak kawin? Bila dah kahwin pula, tanya pula, Bila nak dapat anak? Dan sekarang saya melalui fasa, BILA NAK TAMBAH ANAK?

Anak comel saye~!

Aduyai.. Memikirkan perihal tambah anak ni, terus-terang saya belum bersedia.. Kadang-kadang saya terfikir mungkin saya nak seorang je anak, tapi En Hubby kata, nanti bila kita tua kalau Naveed balik kampung wife dia kita berdua je masa raya, tak sedih ke awak? Aduii... Sampai ke situ En Hubby saya fikir.. Ermmm apa yang dia cakap ada juga betul nya..

Saya dan Naveed di Pusat Bowling~!

Saya rasa untuk saya mungkin cukup kalau dapat sepasang, tapi bila tengok orang anak ramai, nampak seronok nampak meriah, macam saya sendiri, cuma tiga beradik tapi kalau sorang tak ada rasa tak lengkap.. Ermm.. Sekarang ni pun Naveed dah membahasakan dirinya abang.. Aduh~!! Tak sabar-sabar pula Naveed nie.. Ni semua gara-gara sejak Ummi nya ada jaga baby so dia secara automatik naik pangkat jadi abang..

Naveed waktu umur sekitar 1 tahun..

Ermm.. Mungkin tunggu Naveed berumur 4 atau 5 tahun.. :D

Naveed kat rumah onyang~!

Acu yang 'mendajalkan' Naveed..

No comments: