About Me

My photo
Daughter, Sister, Wife, Mother

Wednesday, October 13, 2010

Pelik Tapi Benar...

Salam untuk semua~!

Erm lama rasanya tak update blog. Sebok sangat la. Kadang-kadang rasa 24 jam sehari tu tak pernah cukup. Huh~! Betapa saya asyik merungut, tapi kalau difikirkan balik kalau Tuhan tu berikan masa 40 jam sehari pun kalau kita tak boleh managekan dengan baik masih akan jadi tak cukup..

Apa yang saya nak ceritakan di entri kali ni kedengarannya agak pelik dan ntah apa-apa.. Tapi penah ke ada sesape yang ada pengalaman yang sama. Ni bukan lah ada kaitan dengan alam mistik ke ape-ape ke.. Tak ada kena mengena langsung tau~!

Tak lain tak bukan entry kali ni masih lagi berkisar tentang Permata Hati saya. Naveed sekarang makin cerdik, oh ya dah bertambah selera makan. Balik je dari rumah ummi, perkara pertama yang dia minta adalah nasi. Kadang-kadang timbul rasa pelik. Mana dia sumbatkan nasi sedangkan dia baru je makan nasi kat rumah ummi dia.. Ermm, biarlah selagi dia mahu makan. saya akan usahakan untuk penuhi hajat dia..

Sejak dua menjak ni Naveed sangat rapat dengan saya. Nak tidur harus berpeluk-peluk, bercium-cium, berkasih-kasihan... Pelik sungguh anak ini. Yang menambahkan lagi rasa pelik bila dia mesti mencium ket**k saya sebelum dia tidur.. Aduhhh.. Rasa saya sudah parah Naveed ni.. Entry ni memang terasa entah apa-apa.. Oh Naveed, mama sentiasa sayang Naveed. Kami sedang gigih berusaha mencari furniture untuk bilik tidur Naveed. Tahun depan dah pun 3 tahun usia bujang kami ni. Bercadang untuk dia berpisah tempat tidur dari kami dan kami berjanji dia akan dapat katil berbentuk kereta yang paling cantik..

Agak-agak Naveed akan tidur sendiri tak??

No comments: