Sunday, January 9, 2011

Akhirnya..

Salam untuk semua..

Akhirnya penantian saya selama berhari-hari dah pun terjawab, Jumaat lepas kawan saya yang sama-sama pergi temuduga hari tu, msg mengatakan yang dia dah dapat surat panggilan yang menghendaki datang ke Putrajaya, 15hb ni.. Saya sedih sungguh kenapa la saya tak dapat-dapat lagi surat tapi tetap juga menjengah post-box depan rumah.

Mahu saja saya menjerit kerana saya juga dapat~!! Agaknya waktu balik dari kerja memang tak perasan sebab surat tu dimasukkan betul-betul dalam post-box.. Hehehe~!!

Tak sabar rasanya menunggu untuk 15hb tu, dan lagi satu saya dapat pula panggilan Uitm yang tarikh lapor diri nya pada 10hb ni.. Ya ALLAH memang murah rezeki saya tahun baru ni, adik-adik saya suruh saya buat solat istikharah.. :)

Semoga sentiasa ada rezeki untuk saya.. Alhamdulillah Ya Allah.. Syukur~!
Share:

0 comments: