Friday, June 3, 2011

Selamat Hari Ulang Tahun Meraikan Cinta.. :)

Salam :)

Entry yang fresh di pagi hari. Hari yang cukup indah.. Permulaan sebuah hari baru untuk saya, untuk dia, dan untuk kami. Iye, hari ni hari ulang tahun perkahwinan kami yang ke-4. Apa yang special untuk hari ni? Belum ada rancangan khusus lagi.. Bila selesai hari ini, saya akan update lagi tentang itu ya..

Encik Suami, apa yang hebat tentang dia? Apa kelebihan dia yang buatkan saya terpikat dengannya? Ahaks.. Semua yang bertanyakan soalan itu kepada saya akan mendengar jawapan yang sama, saya suka kan dia kerana dia melebihkan keluarga saya :)

Betul kata Ummi, carilah suami yang sayangkan kita kerana dia akan sanggup lakukan apa sahaja untuk kita.. :) Perkara yang paling mengharukan sepanjang kami bersama, tahun lepas sewaktu saya dipanggil untuk interview untuk jawatan di Jabatan Kerajaan, Encik Suami orang yang paling bersungguh-sungguh. Menghantar saya untuk interview. menyediakan semua borang dan file untuk di bawa pada hari interview.

Bila saya mendapat khabar gembira daripada interview itu, dia orang yang paling gembira. Dan dia ada katakan yang dia sudah bernazar untuk puasa dan saya sekadar senyum.

Dan minggu lepas bila dia mula berpuasa, saya pelik bila 5 hari bekerja dia berpuasa penuh, saya bertanya pada dia berapa hari dia bernazar dan dia menjawab 14 hari. 14 HARI?? Ok to be honest even saya sendiri tidak pernah bernazar untuk berpuasa selama itu untuk diri sendiri, apatah lagi orang lain.. Ok saya terharu! :'(

Terima kasih Tuhan untuk dia yang terbaik untuk ku. Semoga kami masih mampu bersama walaupun ketika itu, kami memerlukan bantuan untuk berjalan di waktu tua kami, semoga kami bersama menjalani hari-hari tua kami..


Terima kasih Tuhan untuk Si Comel yang hadir dalam hidup kami dan sekarang menjadi tukang sibuk dalam semua perkara yang kami buat :) Menjadi madu dan racun untuk semua.. :)


Selamat Menyambut Ulang Tahun Perkahwinan Ke-4 Sayang, Semoga cinta antara kita tidak pernah padam..
Share:

4 comments:

*cik syu* said...

alhamdulillah :) . moga dirahmati tuhan :)

miba said...

alolololo~ sweeettnyer... sumpah 14 hari lama kot!

selamat pengantin 4tahun~

Unknown said...

eppy anniversary yeh...alahai terharu nye ngan en somi yg bernazar 14 ari tu...(^_^)

Mama Naveed said...

Cik Syu : Terima kasih

Miba : Tula Is, Aku pun tak sangka dia sampai puasa 14 hari.. Heheh, neway Thanks :)

Sweet Umi : Terima kasih :)