Saturday, June 18, 2011

M&M's Election Time..

Salam dearie..

Selepas Dutch Lady mengadakan kempen pilihan raya untuk menentukan perasa yang menjadi kesukaan rakyat Malaysia, kini tiba pula giliran M&M's untuk buat pilihan raya pula.. Tapi macam yang kita semua tahu la, M&M's bukanlah produk keluaran Malaysia.

M&M's adalah produk dari luar.. Oh ye, marilah ramai-ramai undi dan menang.. Calon-calonnya ialah :

GREEN
Setakat yang nampak, perwatakan Miss Green ini lebih kepada 'girly', penggoda dengan bulu mata melentik dan lipstik berkilat tu.. Awww~!!!

next is

YELLOW
Tengok aja dah tahu kan, yang watak Mr. Yellow ni nampak macam clumsy sikit.. Mungkin seorang yang easy going person dalam hidup dia. Jarang memilih.. :)

next should be

BLUE

Mr. Blue, nampak sangat cool. Ala-ala mamat Macho yang selalu dok usha-usha awek tepi simpang jalan tu aja lagak nya ye.. Hehehe

other

RED


Encik Red ni nampak macam arrogant sikit, tapi sebenarnya perwatakan dia sangat keras dan tegas. Selalu ke depan, tak mahu mengalah, pantang di cabar, aicewahhh~!!

last but not least

ORANGE


Adik Orange ni nampak nya sangat takut-takut, tak berani mencuba perkara baru kerana takut di kritik.. Camooonnn adik Orange * bak kata JAMBU.. Hehehe

Ok-ok berbalik kepada cerita asal, ikut suka kamu la nak vote yang mana satu yang mungkin lebih sesuai dengan karekter kamu, tetapi setakat entry ni di tulis nampak gaya nya Encik Red telah mendahului semua calon-calon lain..
Boleh la mengundi di sini ye... KLIK KLIK KLIK


Di situ juga ada ujian personaliti dan nampak gayanya saya ialah RED. :)


GO RED TEAM!!

P/S : Undi lah sesiapa pun.. Untung-untung ada rezeki dapat juga duit kan.. :)
Share:

0 comments: