Monday, May 30, 2011

Day 3 : Jenis Manusia Yang Menarik Perhatian Anda

Salam~!

Day 3, "JENIS MANUSIA YANG MENARIK PERHATIAN ANDA"

FIRST : INDEPENDENT PERSON, Sejak dari dulu saya sangat suka bila seseorang tu, berdikari sendiri. Mungkin kerana saya sendiri telah terbiasa, saya sendiri seorang yang sangat berdikari sedari kecil, lalu saya juga sangat suka orang yang seperti saya.. Ahaks~!

SECOND : YANG MENGENANG BUDI, Tak kira la berapa besar mahupun sekecil mane budi yang oleh lain taburkan untuk kita, at least walaupun tidak mampu membalas, kita boleh buat dengan jaga hati mereka, ermm.. Janji apa yang mereka taburkan untuk kita, tidak mereka rasakan hanyalah sia-sia..

THIRD : SENTIASA BUATKAN ORANG SENANG BERADA DEKAT DENGANNYA, Saya pernah ada seorang kawan, yang tak kira apa pun yang dia buat, dia sentiasa menyenangkan hati orang yang berada dekat dengan dia, malahan tak kira siapapun. Sentiasa menjaga hati, saya sayangkan dia tapi ternyata jodoh bukan milik kami, kerana dia bersama orang lain, saya juga bersama orang lain.. Heheh.. Tapi hakikatnya dia seorang kawan yang sangat senang untuk berada dekat.

KESIMPULANNYA : SAYA SENANG BERKAWAN TETAPI TIDAK SUSAH UNTUK PERCAYAKAN SESEORANG, ASALKAN ORANG ITU BAIK SEBAGAI SEORANG SAHABAT, DIA BAKAL MENJADI SAHABAT SAYA DUNIA DAN AKHIRAT


Share:

2 comments:

norliza said...

JOM DAFTAR KT SINI
http://norliza989.blogspot.com/2011/06/fb-vs-nextcubes.html

Mama Naveed said...

Umiliza989 : Thanks :)