Monday, May 23, 2011

Day 1 : Benda Yang Anda Buat Masa Anda Sorang-Sorang

Salam~!

First entry mengenai 30 Days Of Challenge ni.. "Benda Yang Anda Buat Masa Anda Sorang-Sorang" Hehehe..

First : DENGAR LAGU DAN MENYANYI, Ohoo.. Berkaitan dengan dengar lagu ni, tak pernah nya saya penat, tak kira lah ada orang ke tak ada orang ke, tapi bila sorang-sorang lagilah menjadi-jadi, sambil menyanyi-nyayi sekuat hati.. Sungguh seronok! Sampaikan Naveed sekarang asalkan saja dengar lagu, dia akan menari dengan hati yang sangat gembira.. :) Nenek cakap, "Baik ajar mengaji lebih baik.. "

Second : MENULIS, Saya sangat suka menulis tak kira sama ada menulis blog ataupun menulis di kertas, tapi masalahnya, bila datang kemalasan itu, makanya berhari-hari lah blog ni tak berupdate.. :)

Third : A DAY FOR MYSELF, sangat suka hari di mana saya boleh memanjakan diri sesuka hati, sangat seronok, macam-macam planning untuk dibuat tapi kadang-kadang penat juga merancang pastinya ada tambahan lain kalau tidak dari Naveed pastinya dari En. Hubby.. Ahaks.

Forth : BERANGAN, ini memang sangat suka, lagi satu saya sangat suka berangan bila tiba waktu nak tidur, sampaikan bila tidur boleh terbawa-bawa ke dalam mimpi. Dan bila bangun saya macam iya-iya je berlaku.. Hahaha..

Fifth : MENARI, dan partner saya untuk menari ialah Naveed! En. Hubby kadang-kadang siap menjoinkan diri, jadinya kami menari bertiga.. Hahahah~! Sangat seronok!! :)

KESIMPULANNYA : SEJAK 'NAIK PANGKAT' MENJADI IBU, SAYA JARANG MEMPUNYAI MASA UNTUK DIRI SENDIRI, BUKANNYA DISEBABKAN SAYA SANGAT SEBOK SEHINGGA TIADA MASA UNTUK DIRI SENDIRI, TAPI SAYA RASA SAYA LEBIH SUKA INVOLVE KAN NAVEED DAN EN. HUBBY DALAM SEMUA AKTIVITI YANG SAYA LAKUKAN. LOVE YOU TWO SO MUCH~! :)
Share:

0 comments: