Wednesday, May 4, 2011

Dia..

Salam! :)

Minggu ni saya baru berpeluang untuk menonton cerita Juvana. Saya sangat suka cerita dan jalan cerita nya.. :) Tapi kata Ummi, Jangan tengok sangat kalau mengandung kang terkenan pulak perangai 'jahat' tu.. Tapi by the way siapa kah yang mengandung? Hahah..

Tapi bukan itu yang hendak saya cerita kan.. Tapi saya menonton cerita itu kerana Dia.. Siapa kah dia? Hahah.. Ermm.. Uniknya dia itu membuatkan saya rasa sangat tertunggu-tunggu untuk menonton cerita itu selanjutnya.. :)

Kali pertama saya menonton dia di sini, dalam siri Ghost. Saya sukakan cara dia membawakan watak dia.. :)

Ghost

:)

Juvana

Dan dia yang saya maksud kan adalah Zahiril Adzim. Oh ye! Memang dia.. :) *Suka awak~! Hahaha..

P/S : Selamat bertunang, semoga berbahagia sehingga akhir hayat. Dan please jangan la bercerai berai.. :)
Share:

0 comments: