Tuesday, August 9, 2011

My Favorite Smurf

Salam n hai!!

Tetiba terpandang contest yang Nuffnang buat pulak pasal si comel + cute + blue = The Smurfs ni.. Lepas je tengok trailer untuk cite ni rasa macam sangat best pulak. Ye la tambahan pula saya ada kecik ye dak? Cita-cita macam ni of course la memang sesuai bawak anak pergi tengok..

Ok berbalik pasal cita ni... Here's the poster :)

The Smurfs
The Smurfs in 3D

Here's the caracters :

Papa Smurfs

Gutsy

Grouchy

Smurfette

Clumsy

Brainy

Ok kalau tanya yang mana satu favourite saya kan, mestilah CLUMSY. Reason kenape? Sebab wataknya memang sangat comel. Ye la kata clumsy kan, apa aja yang dia buat mesti buatkan semua tergelak-gelak. Seriously watak Clumsy tu buatkan saya tak sabar-sabar nak tengok cita ni.

Dapat tak diorang ni balik ke kampung asal diorang daripada bandar New York yang sangat busy tu? Rasanya boleh kot.. Saya pun tak tahu sangat jalan di New York tu sebab memang tak pernah jejak kan kaki kat situ pun tapi kan ada diorang ni...

Lelaki ni saya kenal dari Sitkom "How I Met Your Mother"

This girl pulak saya kenal waktu tengok cite "Heroes dan Glee"

Macam-macam cabaran yang akan diorang hadapi untuk balik semula ke kampung kan.. Tapi jangan risau.. Korang mesti jumpa punya jalan balik... HOME SWEET HOME!! :)
Share:

0 comments: