About Me

My photo
Daughter, Sister, Wife, Mother

Wednesday, September 29, 2010

Mengumpul Urine Naveed~!

Salam..

Alkisah semalam bersambung lagi, hari ni sedari awal pagi lagi saya kejutkan Naveed bangun untuk collect urine Naveed untuk dibuat urine test.. Sian Naveed sebab pukul 7.15 pagi saya sudah harus keluar rumah jadi saya harus cepat mengambil urine dia, nak harapkan papa nya, almaklum sahajalah, orang lelaki kan.. Jadinya saya kejutkan Naveed untuk bangun, sian dia bangun dan dalam keadaan terpisat-pisat sebok tengok saya, pelik agaknya kenapa pagi-pagi lagi saya suruh dia kencing.. Siap bertadah bekas lagi tu..

Tapi nampaknya tak ada rezeki saya pagi tu sebab Naveed tak kencing-kencing pun, jadi saya tinggalkan dia untuk tidur semula. Belum sempat saya keluar rumah, dia dah pun meraung panggil nama saya. Selalunya dia akan di hantar ke rumah ummi nya oleh papa.. Ermmm nampak nya saya akan lambat ke sekolah hari ni, jadi kasihankan dia yang menangis, saya hantar la dia ke rumah ummi nya.. Saya jugak mintak tolong dari ummi nya untuk tolong collectkan urine Naveed..

Tapi bila saya balik tadi, ummi dia bagi urine pada saya yang sepatutnya sudah dihantar papa ke klinik untuk dihantar ke makmal.. Ummi dia bagitahu pagi tadi Naveed tak kencing-kencing sampailah tertidur.. Aduhhh... Rosak lagi plan.. Hehehe.. Jadi tak apa lahh sesi ni bakal bersambung esok pagi nampaknya...

No comments: