Wednesday, September 29, 2010

Pinjamkan Dia Untuk Selama Mungkin..

Salam untuk smua.

Entry ni dibuat lepas saya membaca satu blog lain. Tentang anak kesayangan yang menghidap penyakit yang boleh membawa maut. Ah! Saya tak rasa saya cukup kuat kalau diduga sebegitu.. Oleh itu apa yang mampu saya lakukan hanyalah berdoa agar DIA dapat meminjamkan buah hati saya cukup lama untuk saya. Saya sedar dia hanyalah sekadar pinjaman yang bila bila masa bakal dijemput oleh Sang Pemilik Alam.. Tapi Tak dapat saya bayangkan kosongnya hidup bila balik ke rumah, sunyi tak ada sapa yang sambut. Bila pergi ke bilik, mainan, baju baju smua tersusun rapi..

Sungguh saya tak dapat bayangkan semuanya tanpa dia. Dialah nyawa, dialah kesayangan, dialah segalanya. Dialah teman, dialah sahabat, dialahh musuh.. Dialah anak yang tak ada tandingnya.. ahmad naveed ali danial..
Share:

0 comments: