About Me

My photo
Daughter, Sister, Wife, Mother

Tuesday, September 28, 2010

Mari Timbang Berat Bersama Naveed..

Salam to all..

Sesi kali ni,nak ajak semua menimbang berat bersame Naveed.. Hehe.. Encik kecik ni, beratnya sanggat susah nak naik. Dah la berat payah nak naik,makan pun payah jugak.. Yang Naveed paling rajin ialah mengemas rumah dan bersenam trun naik tangga rumah.. Tu la kerjanya.. Penat dibuatnya melayan kerenah seorang anak. Itu belum lagi berdua atau bertiga, huh akan pengsan gamak nya saya ni?!

Berbalik pada cerita timbang menimbang ni,petang nanti Naveed ada appoinment dengan doktor untuk check timbang je.. Isk isk isk.. Hari tu waktu ke panggung untuk menonton magika, sempat juga Naveed timbang, nampak gayanya 10.4Kg. Tgu je la petang nanti, tgk hasilnya..

No comments: