Monday, September 27, 2010

Naveed Si Doktor Setia~!!

Salam untuk semua..

Lama sungguh rasanya blog saya nie tak berupdate.. Sibuk dengan raya dan rumah terbuka.. Heheh.. Ahaa berkaitan entry baru ni.. Tentang hero saya, Ahmad Naveed Ali Danial.. Sejak dua hari lepas saya diserang oleh virus cirit-birit dan muntah.. Oh sungguh tak tertahan rasanya.. Berlama-lama di dalam toilet.. Sungguh saya tak gemari.. Saya sungguh terharu kerana selain Doktor peribadi, En Hubby.. Seorang lagi Doktor kecik dengan jayanya telah menjaga saya dalam tempoh ni..

Doktor kecik yang merawat saya nie, dengan jayanya memberi saya makan ubat tepat pada waktu nya, tetapi dengan bantuan Doktor besar la kan.. Hihihi.. Tapi terharu sungguh rasanya bila doktor kecik nie beria-ia tolong sapukan ubat kat perut saya.. Berikan saya makan ubat, tolong suapkan saya makan..

Oh Naveed.. Mama terharu sungguh dengan budi dan ihsan yang Naveed hulurkan.. Sama macam doa yang selalu mama minta, agar Naveed jadi anak yang selalu memberikan ihsan kepada semua.. Terima kasih Naveed..

P/S: Lain entry saya akan ceritakan tentang Cerita Raya Kami..
Share:

0 comments: