About Me

My photo
Daughter, Sister, Wife, Mother

Tuesday, June 29, 2010

Tengok Apa Dah Jadi?!

Salam..

Ahaa.. Ni hal berkaitan dengan anak tersayang saya, Ahmad Naveed Ali Danial. Semalam saya selepas kepenatan bersukan, sekolah kami cuti pada hari Isnin. Jadi saya dengan rasmi nya tidur di waktu petang dengan sangat lena dan tiba-tiba tidur lena saya diganggu oleh anak saya yang comel dan comot ini.. Nak tahu apa yang terjadi pada dia?? Haaaa.. lihat gambar-gambar di bwah..

Naveed cop muka dia pakai Stamp Pad

Kat sini pun ada..

Tangan pun ada

Sini pun ada..

Tersenyum bila di snap picture nya..

Dia main Stamp Pad papa nya bila saya tidur, bising papa nya bila balik melihat keadaan dia macam ni. Heheheh :)

3 comments:

s0me0ne said...

mcm2 keje naveed..

♡ Eibu June's ♡ said...

salam...

itulah...mama dia kuat tido..
anak mmg cari peluang masa mama lelap...
len kali ingat kalo nk tido, ajak ank tido sama...
jika dia tak tido jgn tido....
kalo ibu jadi naveed, cop aje mama dia...ha..ha..ha..

s0me0ne said...

hehehe.. :D