Thursday, July 19, 2012

Syhhh...

Salam! :)

Hehehe :D Lame sungguhkan blog ni tergendala? Oh sebenarnya kat rumah internet dah tak ada, alkisahnya hari tu adalah promoter Unifi dok sebok canangkan yang Unifi dah ada kat area umah kitorang, jadi memang dari tahun lepas lagi tunggu kan, so Encek Sayang memang la nak pasang unifi dan kitorang pun terminate lah internet broadband yang sedia ada. Katanya paling lewat pun seminggu..

Tapi lepas 2 bulan masih senyap tanpa berita, bila call customer service Unifi baru la tahu yang area umah kitorang ni selected je yang dah ada coverage. Dan yang paling bestnya jalan depan umah, ngan belakang umah dah ada, umah yang tengah-tengah ni masih belum bercoverage, makanya kat rumah memang dah tak ada la internet. Tapi sebenarnya bukan lah tak ada terus, sebab BB saya masih ada, malah HTC Encek Sayang juga ada kalau setakat nak berblogging tu, tapi mak buyung ni rasa tak cukup feel la kalau guna handphone, nak jugak guna laptop, barulah feelnya mari.. Hahahaha.. Alasan! Masa internet ada kat rumah pun bukan dok update blog hari-hari.. :)

Makanya draft semakin bertimbun-timbun, sebab seriously terlalu banyak benda nak diceritakan dan semua dah ada didalam draft tapi malasnya untuk upload gambar, nak tambah itu dan ini, maka bersusun lah dalam draft tu, tapi kena jugak post sebelum bersalin nanti, kalau tak, tak ada pulak cerita adik nanti :)

Sampai jumpa lagi :)



Share:

0 comments: