Monday, March 12, 2012

5 Minggu

Salam!

Alhamdullilah si kecil dalam rahim saya ni sekarang dah pun berusia 5 minggu.. Indahnya perasaan menjadi ibu hamil lagi. Sungguh, perasaan ni indah sangat..

Seronoknya pregnant bila kita diperlakukan persis permaisuri dalam rumah.. Hujung minggu cuma bersenang-senang di katil, dan Encik Sayang lakukan semua urusan rumah dari memasak, mengemas, membasuh baju dan yang saya buat cuma sidaikan baju dan melipat baju sahaja.

Setakat ni abang Naveed masih memberikan kerjasama, cuma ada masanya dia menguji kesabaran, ada masanya dia asyik bertanya tentang bila adiknya akan keluar, ada masanya dia sebuk bercerita itu dan ini untuk adik yang masih di dalam perut mama..

Perasaan sekali lagi pregnant? Happy sangat tetapi dalam masa yang sama takut juga Naveed akan ada perasaan cemburu pada adik, tapi saya selalu berdoa agar hubungan saudara mereka akan kekal hingga ke syurga..

Masih berbulan-bulan lagi mendatang, dan terima kasih Tuhan untuk rezeki yang tak pernah putus untuk kami sekeluarga..

:)
Share:

2 comments:

Jiey^Mien said...

Yang, congratss!!! *peluk ketat2*

takpe tak dpt bln june pun, dia nk suh sama dgn adik rayyan, november.. and yes, bleh balik berpantang kat kampung senang lenang..
by january, balik keje smula.. ank pn masuk skolah blk.. =)

BTW, my BB pin - 279D997B

Mama Naveed said...

Jiey : heheheh :) tu la.. perancangan DIA tu MAHA HEBAT.. menjangkaui kita.. :)