Saturday, November 26, 2011

Penatnya!!

Salam... :)

Sorry dah lama tak update blog.. Sorry sangat! Tapi seriously saya betul-betul penat, malah sangat penat! Minggu lepas saya ada kursus di Cameron Highland 3 hari, semalam pula baru balik dari Port Dickson selepas kursus yang juga 3 hari.. 2 minggu lagi di Pangkor pula.. Hohhh! Betul-betul memerlukan ketahanan fizikal dan mental!

Tapi, jangan mengeluh, sebab kerja ini yang ditunggu-tunggu.. Kerja ini yang di apply berkali-kali, dan di akhir sekali dengan bangganya menandatangani "Saya yang menurut perintah" makanya... Harus sabar dan teguh dengan semua ini..

Sebenarnya seronok pergi berkursus ni, cuma selang masa nya terlalu dekat.. Dan kasihan Naveed, tapi bila dilihat dari sudut positifnya, sekarang Naveed dah boleh berdikari! Mungkin sebab bila dengan mama, dia banyak dimanjakan.. Tapi cara didikan papa lebih tegas.. :)

Contohnya, sewaktu balik dari kursus semalam, saya dikejutkan oleh Naveed yang dah tak perlu pakai pampers! Malam semalam pun tidur tanpa pakai pampers dan dia tidak kencing atas katil! Huhuhu.. Padahal cuma 3 hari saja saya pergi..

Encik Suami cakap, mereka bakal kejutkan saya dengan 'pembaharuan' baru pula nanti.. Aduhaii.. Ape la lagi 2 beranak ni buat setiadaan saya di rumah... :)
Share:

0 comments: