Sunday, November 27, 2011

Apa-Apa Pun Yang Kita Buat Yang Penting Kena FOCUS.. :)

Salam!

Huii.. Panjang kemain kan tajuk entry kali ni.. Hehehe.. :D Ini angkara cerita sewaktu berkursus di Cameron Highland la.. :) Sewaktu di sana kami bertiga ditetapkan dalam satu bilik. Saya dah Farah Shazwani memang dah berjanji nak sebilik, dan kemudian ditambah seorang lagi kakak, iaitu Kak Iena.

Bestnya tentang Kak Iena ni, dia ni lebih tua dari kami berdua, tapi dia berjiwa muda bak kata Hafiz Bahari la.. Hehehe.. Satu yang paling menarik, dia suka ulangkan ayat "Apa-apa pun kita buat yang penting kena FOKUS.." Macam semua tahu la kan, bila dalam kursus kita kena ikut jadual yang agak pack, jadi agak terkejar-kejar buat itu dan ini..

Dan yang paling best, Kak Iena ni memang sporting habes! :) Actually ni kali pertama kami betul-betul beramah mesra tapi bila dengan dia, dah macam lama sangat kenal.. Dan terus terang saya sangat sukakan orang macam ni.. :)

To Kak Iena : Looking forward nak tunggu next Kursus di Pulau Pangkor untuk sebilik dengan akak.. :)

Ni saya cilok dari FB Kak Iena..

Dia sangat suka kan gambar ni, sebab gambar ni dia letakkan sebagai Profile Picture ( gambar yang di snap sewaktu dalam ladang strawberry di Cameron Highland )

P/S : Kak Iena, jangan marah eh post entry tentang akak... Hehehe..

Share:

0 comments: