Thursday, November 17, 2011

Harapan Saya..

Salam..

Hai! Sorry sebab lama tak update.. Busy la.. Tuntutan kerja yang buat kan saya terpaksa membataskan diri dari berblogging..

Lumrah bila menjadi ibu, kita mahukan yang terbaik untuk anak kita.. Oh, saya juga tak terkecuali.. Kadang-kadang saya ingatkan diri saya, jangan sampai memberi tekanan kepada Ahmad Naveed Ali Danial.. Tapi, kita manusia ni tak lari dari mencari kesempurnaan kan?

Hehehe.. Sometimes kita rasa kita tak mintak banyak, cuma a few little things tapi tanpa kita sedari, that little things yang kita kumpul tu dah bertambah-tambah jadi banyak!!!!!

Untuk anak nan sorang ni, terlalu banyak harapan saya. Tapi Encik Suami cakap semua tu impian saya, bukannya impian Naveed..

Antaranya :

- Saya mahukan dia pandai bermain piano. Walaupun tidak sehebat Maxim, tapi saya masih mahu dia pandai bermain piano.

- Saya mahukan dia pandai menari. Hahaha.. Kelakar plak rasa, tapi saya rasa menari tu bukanlah sesuatu yang tidak baik.

P/S : Akhirnya, tak kisah lah apa pun pilihan yang bakal Naveed pilih nanti, saya tetap akan sentiasa ada dan menyokong! :)
Share:

0 comments: