Sunday, July 24, 2011

Pemenang Khas Oleh Juri : June For Love Give-Away

Salam!!

Ok ok.. Saya tahu ramai yang dah bertanya, tentang pemenang June For Love Give-Away kan? Bukan tak nak umumkan tapi masa membataskan segalanya.. Dan alhamdulillah sekarang baru berkesempatan..

Untuk entry ini, saya akan umumkan 2 orang pemenang Give-Away yang dipilih khas oleh juri.. Siapa juri nya? Heheh... Saya + Encik Hubby la..

Pemenang nya ialah :


Kenapa mereka menang? Ini adalah kerana entry mereka yang kreatif untuk Give-Away ni..

Hadiah untuk mereka ialah 5 keping baucer makan di KEDAI AYAMAS, untuk pemenang boleh lah claim hadiah mereka dengan menghantar nama dan alamat di email mrs.ahmad.ikmal@gmail.com . Terima kasih :)

P/S : Untuk yang lain, saya dah pun buat cabutan sebanyak 25 orang yang juga akan mendapat baucer makan di KEDAI AYAMAS tetapi sekeping sorang je la ye.. Thanks.. :)

P/S II : Untuk 25 yang lain, saya akan update selewat-lewatnya esok sebab semua gambar pemenang yang dipilih melalui random.org ada di dalam komputer office.. :)
Share:

4 comments:

Mama Zharfan said...

congrats to winners!

Nida n' Hanafi said...

Salam..

Alhamdulillah, syukur.. thanks Mama Naveed.. terharu sangat kerana entri Kak Nida dihargai... terima kasih sekali lagi..

Kak Nida dah sent details, harap selamat diterima (radinsah@gmail.com)

Ini n3 penghargaan dari Kak Nida:
http://nisajijah.blogspot.com/2011/07/rezeki-buat-keluarga-thanks-mama-naveed.html

Ummu Ukasyah said...

tahniah kepada pemenang

Mama Naveed said...

:)

Kak Nida : Sama-sama kak, :)