Monday, February 7, 2011

Monday Blues~!

Morning~!

Eh, ketika entry ni di publish, dah masuk Evening pun.. Heheh.. Hari pertama bekerja semula selepas hampir 6 hari saya bercuti dan bergumbira.. Haha.. Seronok sangat dapat balik kampung, jumpa adik-adik, jumpa parents and also family yang lain.. Kegembiraan berganda tanpa perlu makan Double Prosperity Burger McD.. Betul tak?

Masih sempat untuk saya mengucap GONG XI FA CAI kepada semua kaum yang menyambut Chinese New Year.. Semoga tahun arnab ni menambah 'ong' yang sedia ada.. Heheh.. Also special thanks to teachers kat SJK (C) YU HUA yang berikan saya limau mandarin berkotak-kotak yang sudah saya sedekahkan kepada jiran-jiran tetangga dan saudara mara terdekat. Dan hari ni saya dapat angpaw.. Seronok betul. :)

Ermm.. Hari ni masih lagi dalam mood Monday Blues.. Masih dalam mood cuti.. Masih mahu bangun lambat.. Malas-malasan ni katil.. Wahh.. Seronok sunggoh~!!

Saya masih malas untuk update entry yang terbaru kami bercuti ke Lost World of Tambun dan Cameron Highland dan juga cuti-cuti balik ke kampung..

InsyaALLAH di lain kesempatan ye..
Share:

0 comments: