Wednesday, February 9, 2011

Bedah?

Salam..

Sorry a bit busy.. :) Semalam saya pergi appoinment untuk medical check-up pukul 2 petang, lebih kurang pukul 3.45 dah siap, sebab cuma berjumpa doktor je. Tak ada la lama pun, dah alang-alang keluar saya pun pergi la klinik gigi untuk cuci gigi. Ermm bila jumpa doktor gigi tu saya dah agak dah mesti doktor tu akan cakap tentang Geraham Bungsu saya. Dan sangkaan saya amat tepat bila doktor tu bertanya tentang Geraham Bungsu saya..

Doktor : Saya cuci gigi awak dulu lepas tu kita ambil X-Ray dan saya bagi appointment baru untuk bedah ye..

Saya : Alamak doktor, saya takut la.. Kalau cuci je boleh tak? Tak payah la appoinment nak bedah..

Doktor : Ikut suka awak la..

Saya : Lain kali ye doktor, saya belum ready ni.. Heheh..

Doktor : Ok je..

Huh~! Selamat!! Saya dengar perkataan bedah pun dah cukup takut, lagi plak melibatkan gigi. Heheh.. Memang saya sedar yang Geraham Bungsu saya tumbuh separuh dan senget dan bila memberus gigi pun sangat susah untuk gosok area tu.. Dan sangat sakit bila makan daging ke..

Saya katakan pada En. Hubby tentang cerita tadi, En. Hubby cuma senyum je, saya pun tak tahu apa makna senyuman tu.. Hahahaha :))
Share:

0 comments: