Friday, July 9, 2010

Windows Problems..

Salam to all..

Beberapa hari ni Windows 7 saya ni ada error tak tahu la kenapa.. Semua software yang nak bukak semua missing file.. Saya rasa la kan kuat naluri hati saya nie mengatakan ada kaitannya dengan Ahmad Naveed Ali Danial.. Ye laa mana tak nya kalau kita ada kat dalam bilik je, terus dia nak bukak PC. Macam la pandai sangat dia tu nak main game. Tapi tu je la yang dia dok tanya, "Game..Game.." Baru-baru ni pula papanya ada downloadkan game gold miner tue.. Lagilah bertambah seronok dia.. Dan sekarang PS2 hanya di pandang sepi.. Tapi kalau nampak orang lain nak main PS2 tu, dia pun tiba-tiba sangat excited nak main game.. Hurmm..

Oh ya, hari ni Naveed demam. Mungkin berjangkit selesema dengan Miya, kawan di rumah Ummi nya.. Sebab semua yang ada kat rumah tu diserang virus selesema.. Kasihan Naveed, dia memang kalah dengan virus selesema pastinya akan diserang demam pula.. Malam semalam awal dia masuk tidur tapi bangun di tengah malam dan mengigau.. Ada la tu yang di mimpikan nya tu ditambah pula dengan selesema..

Pagi tadi masa nak hantar dia ke rumah Ummi nya. dia nak juga pakai sweater.. Saya ikutkan saja,, padahal rumah Ummi nya tu selang 2 buah rumah je dari rumah kami.. Ni pula gambar lepas saya ambil dia dari rumah Ummi nya..

Seronok dapat buku colour baru..


Cabut cool fever.. isk isk isk


Operasi mencabut cool fever..


Tekun mewarna..


Selesai dapat piala.. Hehehehe
Share:

0 comments: