Saturday, December 25, 2010

Merry Christmas~!!


Salam untuk semua..

Merry Christmas untuk semua yang menyambut Christmas.. Especially for Christians.. Ermm arini tak ada aktiviti yang menarik pun, lepak kat rumah je sepanjang hari. Ermm, esok masih dalam planning nak ke mana.. Ye la, tak lama lagi saya bakal bekerja dengan kerajaan, dan tiga bulan pertama tak bergaji, jadi kena la kumpul-kumpul duit sikit.. Tak boleh la nak bershopping sakan.. Bila ingat Year End Sale.. Huwaa hati menangis nak bershopping.. Hehehe :D

Teringat pula waktu kecil-kecil, dulu suka sangat tunggu bila christmas datang.. Ntah la walaupun tak pernah seumur hidup pun menyambutnya, tapi saya sangat suka dengan sambutan christmas.. Mungkin juga sebab saya amat meminati Fairy Tales.. :) Dan juga saya sangat suka dengan cerita Tooth Fairy.. Heheh.. Kelakar rasanya mungkin tu la yang dikatakan kanak-kanak.. Imaginasi tanpa sempadan.. :)

Dan sampai sekarang saya masih menyukai sambutan christmas, dan alangkah baik nya jika salji turun di Malaysia.. :)

Share:

0 comments: