About Me

My photo
Daughter, Sister, Wife, Mother

Sunday, August 31, 2008

MERDEKA!!!

Salam to all..

Dah masuk pukul 12 pun.. Dah 51 tahun negara kita merdeka. So proud to be MALAYSIAN. Tak boleyh nak pergi sambut.. Baby maseh kecik lagi takut plak pape jadi pluss tengah-tengah malam pulak tu.. Tak baik kate orang tua-tua.. Hihihi.. So sambut jerk la kat rumah..

Tadi temankan hubby ke Bukit Mahkota kat Nilai nun.. Pergi hantar kan barang kat side projek pastuh jalan2 tengok baju untuk Naveed, ye lah kan raye nanti nk buat cukur jambul dier.. Almaklumlah kan.. Ermmm td ade berkenan baju TENDERLY.. Next month mama beli keyh sayang.. LOVE U SO MUCH~!

HAri nie kawan makngah Naveed dari Sabah datang kat rumah ummi. Tapi aku x jumpe la... Ye lahh nun jauh di Mersing mcm mane mahu jumpe.. Ye tak..Kikiki..Keyh la mata dah ngantok lar..Bubbye!!!!

No comments: