About Me

My photo
Daughter, Sister, Wife, Mother

Saturday, August 23, 2008

Lame Tak Ke Sini..

Salam n hye..
Dah lame tak singgah ke sini.. Sibuk betul lar life nieh.. Mcm biase lar bile dah balik rumah sendiri sebok kemas rumah, uruskan anak n suami, mase pun dah jadi terlalu sebok.. Hehe.. Tapi kadang2 rase mcm seronok jerk sebab nie lar first time dapat rase jage anak sendiri.. Ermm n nasib baik my baby mmg terlalu baik.. Tak meragam sangat.. Cume susah nak buang air besar.. Aiyorkkk.. Ade ke mcm tue pulak.. Ermm.. Terase rindu pulak kat umah Ummi. Maklumlah dah nak masuk bulan puase nie kan..

Puasa tahun nie lebih bermakna dengan kehadiran AHMAD NAVEED ALI DANIAL B. AHMAD IKMAL ermmm... Mmg dah x sabar rasenye untuk beraye sesame.. Mama loves you~!

No comments: