About Me

My photo
Daughter, Sister, Wife, Mother

Sunday, September 14, 2008

Happy SUNDAY!!

Salam to all..

Diam tak diam, dah dekat 2 minggu umat Islam menyambut kehadiran bulan Ramadhan yang penuh dengan keberkatan nie.. Ermmm dalam pade tu, mgu nie berape ari aku miss puase, kene demam~! Mencik betol~! Tekak pun rase tak best jerkk.. Tapi seb bek lar dah pun beransur sembuh.. Ermm dalam mase yang same, budak-budak kat tadika tue ramai yang kene demam campak.. Uishh syukur pada Tuhan tak berjangkit.. Sebab takut si kecil ni je berjangkit..

Ermm tak lama lagi nak balik Johore~!! Yeayyyy... Best betol, tak sabar rasenye.. Masakan ummi.. Pehhh.. Meleleh air liur daaa.. Ermmm Naveed kene inject last week. My strong boy tu nanes kejap jerk.. Nurse pun puji, kuatnye die.. Tak nanes kuat2.. Hehehe.. Like mummy like son lar kan.. :)

Ok lar got to go.. See ya next time keh~! Bubbye..

No comments: